21 Ekim 2010 Perşembe

sonbahar




öğretmen sonbahar resmi yapın dedi anne bende bunu yaptım.....nası ama ..kuşlar ne biçim kızarıyo he he...vujuuuuuuuuuuuuuuu fırtına var ...kraliçe arı yere düşüyo yağmurdan ıslanmış ama arılar kovana girebiliyo baksana anne kıvrılarak uçuyolar..bak bitane astroid rüzgardan yön değiştirmiş .. yıldız da kayıyo vujuuuuuuuuuuuuuu...(bu arada kahkahalarla gülüyo sanki film izliyo ....gerçekten uçuyo rüzgar gerçekten fırtana koparıyo kaybetti kendini gülmekten )




güzel bi sonbahar resmi annecim yapraklar da dökülüyo ne güzelll...!!!!!!!!!

arılar ve kovan...





aa ne güzel olmuş bunu ne ara yaptın sen...


sen mutfaktayken....




bi zamanlar citröen c-4 reklamları vardı ..bebek sayılırdın o zaman her yerde bana robot olabilen araba arattın ama ne mümkün o zamanlar transformerslarda yoktu... hala unutmamışsın ve hala resmini çiziyosun küçükken yaptığın gibi...







-ne güzel nazar boncukları bunlar annem..



-Onlar dinazor kafaları geç sen onları onlar karışık biraz...



-??????

4 yorum:

  1. ben Yusufun hayal gücüne hayal gücüne hayranım.Çizimine de.Gerçekten muhteşem bir çocuk.Hele ki senin nazar boncukların muhteşemdi.Koptum gülmekten.Seni tanımasam sıradan bir insan olduğunu düşüneceğim ama sende zeki kadınsın be anacım.Yusufun yanında böyle dumur olman güldürüyor beni ne yalan söyliyeyim.Zeki kadın ama oğlu resmen dahi.
    Şu rokette çok enteresan.Evde nasıl malzemeler bulunduruyorsunuz ki siz.

    YanıtlaSil
  2. şöyleki.. ben evde malzeme bulundurmamaya özen gösteriyorum ve hatta ne varsa saklıyorum özelliklede kulak pamuğu ve aliminyum folyo .. toplaması çok zor oluyo üstelik makine de çekmiyo .. hainim ama gerçekler böle ...ama o bi yerlerden başka bişler bulup çıkarıyo ve beni deli ediyo...kinder yumurtaların plastik kabına yuvarlak kağıtlar yapıştırp uçan daireler mi kürdandan uçaklarımı seçersin yoksa çay karıştırmak için kullanılan plastiklerden robotu mu... vs vs vs.. bu aralar da saralle kapaklarının içinden çıkan yuvarlak kartonlara taktı...:) ama söz verdi artık okul bahçesinden bulduğu (abuk subuk) malzemeleri eve getirmicek..biraz tehtid ettim ve gözünü korkuttum kabul ediyorum ama pisler napıyım..

    YanıtlaSil
  3. Ya inanılmıyacak kadar yaratıcı bir çocuk inan bana.Büyüdüğünde eminim ki Yusuf hakikaten çok iyi yerlere gelecek.Yurt dışına falan araştırmacı yada mucit olarak giderse hiç şaşırmıyacağım.

    YanıtlaSil
  4. ben sonbahar resmine bayıldım cidden gelecek var bu çocukta.ozamana kadar daha iyi bir yer olmazsa odtü mekatronik okuyacak sanırım.

    YanıtlaSil