15 Mayıs 2012 Salı

Anne maymun olmaya karar verdim ..gecede burda uyumak istiyorum.....

7 Mayıs 2012 Pazartesi

KİM DEMİŞ KAKTÜSLER ÇİÇEK AÇMAZ DİYE

          İki yıl önceki anneler günüydü evimizin ilk çiçeği olarak geldin...Sonuçta dikenli bişeydin işte ellerime batıyodun  üstelik ufacıktında camın  kenarına  koyuverdim seni -başka çiçek yokmuydu  ki anneler günü için - hiç anlamadım oğlum neden bu kadar çok seviyodu seni..sonra büyüdün ama yavaş yavaş büyüdün yanına bi çiçek daha alalımla başladık ve bi balkon çiçeğimiz oldu ve ben şimdi duyabiliyorum seni; dikenli- meşakkatli-bişeymiş anne olmak....ama açtın mı da açarmışsın çiçek çiçek ....
     geceleri uyuyup gündüzleri açıyoruz......

1. BOYOZ FESTİVALİ







                
                         Boyozu göremedik ama olsun kumruda güzeldi günün yorumu yusufdan geldi..                                                                                                                                                                                                                                                                       Orcan abimi gördüm ya....." :)

18 Nisan 2012 Çarşamba

SARDUNYA AŞKINA

  Kesilip bir kenara atılmış ceviz ağacının dalıydım....kırdılar beni... sardunyanın yanına diktiler boynu bükülmesin diye....bir daha  yağmaz yağmur üstüme sanmıştım..güneş doğmaz yapraklarıma.. hayat işte... bir güzeli belime bağlarken belkide hiç bilmeden ... beni de çelikledi yine yeniden....


O kadar ne konuşuyosun sen bu çiçeklerle aşkım.. ne diller döküyosun da onlar böylesi aşka geliyolar.. bi gün bana da anlatıcak mısın....

9 Nisan 2012 Pazartesi

L-Dragon

Ders kitapları eve geldiğinde şöyle bir karıştırılır.... neler var neler yok diye...
Türkçe kitabı ...konumuz..... sevdiğiniz bir hayvanın resmi ve özellikleri
Hayal ve gerçek birbirine mi karışmış ne....
Nerede yaşar......yanardağda...
insanlar nesinden yararlanır....ateşinden....
Yavrusuna ne ad verilir ... Yavru Ejderha...


5 Nisan 2012 Perşembe

hercai gibi....


      hercai menekşeler nasılda güzel kokuyor geceleri...........

                                
                         

8 Mart 2012 Perşembe

23. vergi haftası- 04. Mart 2012- ülkü yarışpisti -kahvaltı

23. vergi haftası etkinlikleri
vergi haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen satranç turnuvasında ..........
 ilk maçı aldık...


 çok zor oldu ...

 ama abiyi mat etik..
 çok çok sevindik..
 ve yarı final oynadık....

Final maçından sonra kupayı abi kaldırdı
ama olsun yarışmak da çok güzeldi....

                                  
Araba yarışlarını izledik keyifle....
LAMBORGHINI alıcaz bi gün....

yaşımız tutmuyo paintball oynayamadık... çöp kutusuna bir iki el ateş. ..o kadar .........
Neyseki 12 yaşımıza az kaldı...

Gökşen Ablam, Orcan Abim ve bilardo.......

27 Şubat 2012 Pazartesi

mayıs papatyası


koklayınca bana mayısı hatırlatıyor ...Adı mayıs olsun bu papatyanın anne...

21 Şubat 2012 Salı

iyi ki doğdun yusuf 21.02.2012



Tadı anlatılmaz, tarifi imkansız,değeri paha biçilemez
o ilk öpücüğü aldığımda yanaklarından
ufacıktın...
minicikti parmakların….
beni yaşama mecbur eden gülümseyişin
o gül yüzünden hiç eksik olmasın
iyiki doğdun bebeğim

seni çok seviyorum...